ALIN SİZE ÜÇ BELEDİYENİN ERKAN KARAARSLAN'A ÖDEDİĞİ DANIŞMA VE GÜNCELLEME PARASI: 8 MİLYON 753 BİN 280 LİRA

ALIN SİZE ÜÇ BELEDİYENİN ERKAN KARAARSLAN'A ÖDEDİĞİ DANIŞMA VE GÜNCELLEME PARASI: 8 MİLYON 753 BİN 280 LİRA

ALIN SİZE ÜÇ BELEDİYENİN ERKAN KARAARSLAN'A ÖDEDİĞİ DANIŞMA VE GÜNCELLEME PARASI: 8 MİLYON 753 BİN 280 LİRA
18 Ağustos 2019 - 15:04







CHP'li Sarıyer Belediye Başkanı Şükrü Genç'in FETÖ'nün Belediyeler İmamı Erkan Karaarslan'la yaptığı yazışmada söz ettiği o "ÇATI", "YAPI" oluşumun içinden birisi çıksın da bu aşağıdaki ihalelerin "UYDURUK" olmadığını Türk halkına bir bir anlatsın!

1-SONUÇ İLANI
İDARİ VE MALİ DANIŞMANLIK HİZMETİ ALINACAKTIR
AVCILAR BELEDİYESİ ÖZEL KALEM MÜDÜRLÜĞÜ

İhale kayıt numarası :2016/98428
1- İhalenin
a) Tarihi : 29.04.2016
b) Türü : Hizmet alımı
c) Usulü : Açık
d) Yaklaşık Maliyeti :335.000,00 TRY
2- İhale konusu hizmetin
a) Adı : İDARİ VE MALİ DANIŞMANLIK
b) Yapılacağı yer :Avcılar Belediye Başkanlığı
c) Süresi : 180 gündür
3- Teklifler
a) Doküman Satın Alan Sayısı : 1
b) Dokümanı EKAP üzerinden 
e-imza kullanarak indiren sayısı : 0
c) Toplam Teklif Sayısı : 1
d) Toplam Geçerli Teklif Sayısı : 1
4- Sözleşmenin
a) Tarihi : 23.05.2016
b) Bedeli : 329.500,00
c) Süresi : 26.05.2016 - 21.11.2016
d) Yüklenici :EYÖNTEM EĞİTİM VE DANIŞMANLIK ANONİM ŞİRKETİ

-Dönemim CHP'li Avcılar Belediye Başkanı Handan Toprak, FETÖ'nün Belediyeler İmamına danışma ihtiyacı duyuyor... (İHALESİ YUKARIDA) Ve... 26 Mayıs 2016 ila 21 Kasım 2016 tarihleri arası danışmanlık ücreti olarak 329 bin 550 lira ödüyor...

Şimdi dönemim CHP'li Avcılar Belediye Başkanı Handan Toprak'a soruyoruz... Bu adam aylığı 54 bin 925 liraya GELEN ödemeler karşılığında size ve Avcılar Belediyesine 54 kuruşluk kamu yararı sağladı mı?

 

2-SONUÇ İLANI
ETÜD PROJE VE DANIŞMANLIK HİZMETİ ALINACAKTIR
AVCILAR BELEDİYESİ MALİ HİZMETLER MÜDÜRLÜĞÜ

İhale kayıt numarası :2016/183875
1- İhalenin
a) Tarihi : 24.06.2016
b) Türü : Hizmet alımı
c) Usulü : Açık
d) Yaklaşık Maliyeti :3.175.000,00 TRY
2- İhale konusu hizmetin
a) Adı : YENİ GELİR KAYNAKLARININ YÖNETİMİ KAPSAMINDA, GELİRLERİN ARTIRILMASI İÇİN BİR EYLEM PLANI OLUŞTURULMASI,İLAVE GELİR KAYNAK TEMİNİ VE 2016 GELİR TAKİP PROJE İLE PROJEDE KULLANILAN YAZILIMLARIN BAKIMI GELİŞTİRME VE GÜNCELLEME İLE SOSYAL DOKU ÇALIŞMALARI YAPIM İŞİ
b) Yapılacağı yer :Avcılar Belediye Başkanlığı
c) Süresi : 8 aydır
3- Teklifler
a) Doküman Satın Alan Sayısı : 1
b) Dokümanı EKAP üzerinden 
e-imza kullanarak indiren sayısı : 0
c) Toplam Teklif Sayısı : 1
d) Toplam Geçerli Teklif Sayısı : 1
4- Sözleşmenin
a) Tarihi : 18.07.2016
b) Bedeli : 2.750.000,00
c) Süresi : 19.07.2016 - 19.03.2017
d) Yüklenici :EYÖNTEM EĞİTİM VE DANIŞMANLIK ANONİM ŞİRKETİ

"YENİ GELİR KAYNAKLARININ YÖNETİMİ KAPSAMINDA, GELİRLERİN ARTIRILMASI İÇİN BİR EYLEM PLANI OLUŞTURULMASI, İLAVE GELİR KAYNAK TEMİNİ VE 2016 GELİR TAKİP PROJE İLE PROJEDE KULLANILAN YAZILIMLARIN BAKIMI GELİŞTİRME VE GÜNCELLEME İLE SOSYAL DOKU ÇALIŞMALARI YAPIM İŞİ"

Avcılar Belediyesi yeni gelir kaynaklarının yönetimi kapsamında; 
Sözde gelirlerin arttırlması için eylem planı oluşturulması gereksimi duymuş olacak, Erkan Karaarslan hem kokuyu alıyor hemde ihaleyi: "İLAVE GELİR KAYNAK TEMİNİ VE 2016 GELİR TAKİP PROJE İLE PROJEDE KULLANILAN YAZILIMLARIN BAKIMI GELİŞTİRME VE GÜNCELLEME İLE SOSYAL DOKU ÇALIŞMALARI YAPIM İŞİ"

Evet buradan soruyoruz: Bu 2 milyon 750 bin liralık ihale karşığında dönemim CHP'li Avcılar Belediye Başkanı Handan Toprak, Avcılar halkı yararına 2 kuruşluk bir yarar elde etmiş midir? İhale olur da arkadaş bu kadar mı uyduruk olur? 

3-SONUÇ İLANI
SARIYER AKADEMİ EĞİTİM HİZMETİ ALIMI
SARIYER BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

İhale kayıt numarası :52016/187158
1- İhalenin
a) Tarihi : 24.05.2016
b) Türü : Hizmet alımı
c) Usulü : Pazarlık
d) Yaklaşık Maliyeti : 644.756,41 TRY
2- İhale konusu hizmetin
a) Adı : SARIYER AKADEMİ EĞİTİM HİZMETİ ALIMI
b) Yapılacağı yer : Sarıyer Akademi
c) Süresi : 01.06.2016 - 31.08.2016
3- Teklifler
a) Doküman Satın Alan Sayısı : 2
b) Dokümanı EKAP üzerinden 
e-imza kullanarak indiren sayısı : 0
c) Toplam Teklif Sayısı : 2
d) Toplam Geçerli Teklif Sayısı : 1
4- Sözleşmenin
a) Tarihi : 31.05.2016
b) Bedeli : 589.000,00
c) Süresi : 01.06.2016 - 31.08.2016
d) Yüklenici :EYÖNTEM EĞİTİM VE DANIŞMANLIK ANONİM ŞİRKETİ

Sarıyer Akademi... Diğer adıyla Sarıyer Belediyesi Dersanesi... Kayıt yaptıran öğrenciler buradan ücretsiz dersane eğitimi alıyorlar... Eğitim veren öğretmenler de maaşlarını belediyeden alıyor... Peki, Erkan Kaaarslan'ın E Yöntem şirketine verilen bu 3 aylık ihaleye göre; Erkan Karaarslan'ın bu E Yöntem şirketinden öğrenciler mi yoksa öğretmenler mi 589 bin liralık eğitim hizmeti almıştır? 

CHP'li Sarıyer Belediye Başkanı Şükrü Genç'e soruyoruz: Aylığı 196 bin 333 liraya gelen Erkan Karaarslan adı üstünde Sarıyer Akademi olan bu yerde öğretmenlere mi yoksa öğrencilere mi ne dersi vermiştir?   


Şaka gibi değil mi?
Adı üstünde eğitim veren bir kuruma kakıyorsunuz eğitim hizmeti alıyorsunuz! CHP'li Şükrü Genç başkana soruyoruz: Bir koyundan kaç tane posteki çıkar? Bu kadar da mı olur arkadaş..! Bu kadar..!

CHP'li Şükrü Başkan, bunlar olması o "Çatı" o "Yapı" nasıl kurulurdu?

4-SONUÇ İLANI
EĞİTİM HİZMETİ ALINACAKTIR
SARIYER BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

İhale kayıt numarası : 2016/218405
1- İhalenin
a) Tarihi : 12.07.2016
b) Türü : Hizmet alımı
c) Usulü : Açık
d) Yaklaşık Maliyeti :813.195,00 TRY
2- İhale konusu hizmetin
a) Adı : HİZMET İÇİ EĞİTİM HİZMETİ ALIMI
b) Yapılacağı yer : Sarıyer Belediye Başkanlığı
c) Süresi : 01.08.2016 - 26.12.2016
3- Teklifler
a) Doküman Satın Alan Sayısı : 6
b) Dokümanı EKAP üzerinden 
e-imza kullanarak indiren sayısı : 4
c) Toplam Teklif Sayısı : 5
d) Toplam Geçerli Teklif Sayısı : 1
4- Sözleşmenin
a) Tarihi : 28.07.2016
b) Bedeli : 633.000,00
c) Süresi : 01.08.2016 - 26.12.2016
d) Yüklenici :EYÖNTEM EĞİTİM VE DANIŞMANLIK ANONİM ŞİRKETİ

Buyurun buradan yakınız!
Hizmet içi hizmet eğitimi alımı! 
İlginç olan Erkan Karaarslan 1 Ağustos 2016'da aranıyor ama, bir yandan da ihale almaya devam ediyor!
4 Aylık "hizmet içi eğitim hizmeti" (Ne demekse) Erkan Karaarslan aylığı 158 bin 250 liraya gelen bu ihaleyi alıyor... 

CHP'li Şükrü Başkana sormak lazım: Bu paraları çöpçüleriniz Sarıyer sokaklarından mı topluyor?
Haydi gidin Sarıyer Belediyesine bu "hizmet içi eğitim hizmeti"ni almış bir tane personel bulup göstersinler!
 

5-SONUÇ İLANI
YAZILIM VE DESTEK HİZMETİ ALINACAKTIR
SARIYER BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

İhale kayıt numarası :2016/20365
1- İhalenin
a) Tarihi : 04.03.2016
b) Türü : Hizmet alımı
c) Usulü : Açık
d) Yaklaşık Maliyeti :2.291.733,33 TRY
2- İhale konusu hizmetin
a) Adı :GELİRLERİN ARTTIRILMASI İÇİN EYLEM PLANI OLUŞTURULMASI, İLAVE GELİR KAYNAKLARININ TEMİNİ VE 2016 GELİR TAKİP PROJESİ İLE PROJEDE KULLANILAN YAZILIMLARIN BAKIMI, GELİŞTİRİLMESİ VE GÜNCELLENMESİ HİZMETİ ALIMI
b) Yapılacağı yer :Sarıyer Belediye Başkanlığı
c) Süresi : 10 aydır
3- Teklifler
a) Doküman Satın Alan Sayısı : 1
b) Dokümanı EKAP üzerinden 
e-imza kullanarak indiren sayısı : 0
c) Toplam Teklif Sayısı : 1
d) Toplam Geçerli Teklif Sayısı : 1
4- Sözleşmenin
a) Tarihi : 21.03.2016
b) Bedeli : 1.879.000,00
c) Süresi : 21.03.2016 - 31.12.2016
d) Yüklenici :EYÖNTEM EĞİTİM VE DANIŞMANLIK ANONİM ŞİRKETİ

Buyurun pilav üstü kavurma ihaleye!
Erkan Kaaraslan, Avcılar Belediyesinden tıpkının aynısı aldığı (Kopyala yapıştır) ihaleyi bu defa Sarıyer Belediyesinden alıyor. Çıkılan ihalelerin başlıklarına bakıldığında; "aha şunu yaptırdık" diyebileceğiz tek bir nokta var: YAZILIM GÜNCELLEMESİ!

Arkadaş ne bela yazılımları varmış bu belediyelerin anlaşılır gibi değil! 2 milyondan aşağıya güncellenmiyor!
 

İlgin olan ortada yeni gelir kaynağı diye somut bir şeyde yok! Tam bir Sarı Çizmeli Mehmet Ağa ihalesi! Bu nasıl yerel yönetim anlayışıdır, anlaşılır gibi değil! Her halde CHP Sözcüsü Faik Öztrak, bunları bizlerden daha önce görmüş ve biliyor olduğundan olacak; mart 2019 yerel seçimleri öncesinde "Belediyecilik bizim işimizdir" lafını ağzından eksik etmedi!

6-SONUÇ İLANI
PROJE HİZMETİ ALINACAKTIR
SARIYER BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

İhale kayıt numarası : 2016/20736
1- İhalenin
a) Tarihi : 26.02.2016
b) Türü : Hizmet alımı
c) Usulü : Açık
d) Yaklaşık Maliyeti : 675.000,00 TRY
2- İhale konusu hizmetin
a) Adı : MALİ VE İDARİ SÜRDÜRÜLEBİLİRLİĞİN ARTIRILMASI KONUSUNDA DANIŞMANLIK HİZMET ALIM İŞİ
b) Yapılacağı yer : Sarıyer Belediye Başkanlığı
c) Süresi : 10 aydır
3- Teklifler
a) Doküman Satın Alan Sayısı : 1
b) Dokümanı EKAP üzerinden 
e-imza kullanarak indiren sayısı : 0
c) Toplam Teklif Sayısı : 1
d) Toplam Geçerli Teklif Sayısı : 1
4- Sözleşmenin
a) Tarihi : 14.03.2016
b) Bedeli : 521.000,00
c) Süresi : 14.03.2016 - 31.12.2016
d) Yüklenici :EYÖNTEM EĞİTİM VE DANIŞMANLIK ANONİM ŞİRKETİ

İhalenin güzelliğine bir bakar mısınız? Mali ve idari sürdürülebirliğin arttırılması! Sarıyer Belediyesi mali ve idari bölümüne sanki "Süne" ve "Kımıl" zararlısı girmiş gibi; aylığı 75 bin liraya denk gelen ihaleye çıkılıyor!
Mali ve idari personel, sanki CHP'li Şükrü Başkana bizim departmalara Süne ve Kımıl zararlıları dadandı, kurtar bizi başkan dercesine, anında ihaleye çıkılıyor ve sorun çözülüyor!  

7-SONUÇ İLANI
YAZILIM VE DESTEK HİZMETİ ALINACAKTIR
BEYLİKDÜZÜ FEN İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

İhale kayıt numarası :2016/108526
1- İhalenin
a) Tarihi : 10.05.2016
b) Türü : Hizmet alımı
c) Usulü : Açık
d) Yaklaşık Maliyeti :1.809.333,34 TRY
2- İhale konusu hizmetin
a) Adı : YENİ GELİR KAYNAKLARININ YÖNETİMİ KAPSAMINDA, GELİRLERİN ARTIRILMASI İÇİN BİR EYLEM PLANI OLUŞTURULMASI, İLAVE GELİR KAYNAKLARININ TEMİNİ VE YENİ GELİR KAYNAKLARININ YÖNETİMİ PROJESİ KAPSAMINDA KULLANILACAK YAZILIMLARIN TEMİNİ HİZMETİ ALIMI İŞİ
b) Yapılacağı yer : BEYLİKDÜZÜ BELEDİYE BAŞKANLIĞI MALİ HİZMETLER MÜDÜRLÜĞÜ VE İLGİLİ BİRİMLERİ
c) Süresi : 7 aydır
3- Teklifler
a) Doküman Satın Alan Sayısı : 1
b) Dokümanı EKAP üzerinden 
e-imza kullanarak indiren sayısı : 0
c) Toplam Teklif Sayısı : 1
d) Toplam Geçerli Teklif Sayısı : 1
4- Sözleşmenin
a) Tarihi : 26.05.2016
b) Bedeli : 1.754.730,00
c) Süresi : 26.05.2016 - 31.12.2016
d) Yüklenici :EYÖNTEM EĞİTİM VE DANIŞMANLIK ANONİM ŞİRKETİ

Şimdi dikkat ederseniz; Avcılar ve Sarıyer Belediyelerinde olduğu gibi; KOPYALA YAPIŞTIR cinsinden bir ihalede Beylikdüzü Belediyesinde karşınıza çıkıyor! İhalelerin çıkış tarihleri, sözde hizmet alım süreleri neredeyse aynı günlere aylara çakışıyor!

İhale furyası Avcılar'da 2 milyon 750 bin lira başlıyor; Sarıyer'e gelince 1 milyon 879 bin liraya iniyor, Beylikdüzü'ne gelindiğinde ihale 1 milyon 754 bin liaray kadar düşüyor! 
Şimdi; bu ihaleler gerçekleri ifade ediyorsa... Neden bu kadar aralarında fiyat farkı var? Düşünün aynı zaman dilimlerinde 3 ayrı belediyeye sözüm ona bir takım hizmetler vereceksiniz... Bu Erkan Karaarslan'ın yanında Çin Ordusu mu var? Ortada imal edilecek bir şey olmadığına göre; sözüm ona ihalelelrin içerikleri de insan odaklı (Personel) olduğuna göre; bu eğitimlere verecek olan zevatları Erkan Karaarslan Bit Pazarı'ndan mı toplayıp getiriyor bu belediyelere?


8-SONUÇ İLANI
EĞİTİM HİZMETİ ALINACAKTIR
BEYLİKDÜZÜ FEN İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

İhale kayıt numarası :2016/89805
1- İhalenin
a) Tarihi : 18.04.2016
b) Türü : Hizmet alımı
c) Usulü : Açık
d) Yaklaşık Maliyeti :346.666,67 TRY
2- İhale konusu hizmetin
a) Adı :BEYLİKDÜZÜ BELEDİYESİ KURUMSAL KAPASİTENİN ARTIRILMASI HUSUSUNDA YÜRÜTÜLECEK OLAN EĞİTİM VE HİZMET ALIM İŞİ
b) Yapılacağı yer :BEYLİKDÜZÜ BELEDİYE BAŞKANLIĞI MALİ HİZMETLER MÜDÜRLÜĞÜ VE İLGİLİ BİRİMLERİ
c) Süresi : 02.05.2016 - 26.12.2016
3- Teklifler
a) Doküman Satın Alan Sayısı : 1
b) Dokümanı EKAP üzerinden 
e-imza kullanarak indiren sayısı : 0
c) Toplam Teklif Sayısı : 1
d) Toplam Geçerli Teklif Sayısı : 1
4- Sözleşmenin
a) Tarihi : 09.05.2016
b) Bedeli : 297.550,00
c) Süresi : 09.05.2016 - 31.12.2016
d) Yüklenici :EYÖNTEM EĞİTİM VE DANIŞMANLIK ANONİM ŞİRKETİ

Hay sevsinler böyle ihaleyi! 

Erkan Karaarslan'ın sanırım kelime dağarcığı biraz kıt! Yahu insan böylesine "hassas" ihaleyi 3-5 uyduruk kelimeyle geçiştirir mi? 
Temsil; "Beylikdüzü belediyesinin 5 ton olan kurumsal kapasitesini 50 tona çıkaracağız" gibisinden iddialı kelimelerle ihaleye çıkılmış olsaydı, bugün bu ihaleler için "uyduruk" kelimeleri yakıştırılır mıydı?

İlahi!


Bundan sonrası mı? 

Yok öyle 3 kuruşa 5 köfte!

Lafa geldi mi "yetim hakkı" demesini bildiğiniz gibi; FETÖ'cü Erkan Karaarslan'a aktardığınız paralarında her kuruşunun hesabını vereceksiniz!

Bu ülkede İtalyan Antonio Di Pietro gibi Temiz Eller Savcılarının olduğunu biliyoruz ve Adalete de olan inancımızın ve güvenimizin tam olduğunu belirtiyoruz.

Belediye Belediye Erkan Karaarslan yazılarımız devam edecek...